Potřebujete poradit nebo telefonicky objednat záclony, závěsy? Volejte
+421 903 938 300

0
Celkově: 0.00Kč

Nákupní košík je prázdný

Allen / Záclony a závěsy

Obchodní podmínky

1. OBECNÉ USTANOVENÍ

  • Nákup v internetovém obchodě ALLEN mohou provádět fyzické a právnické osoby bez omezení, za předpokladu, že se budou řídit těmito všeobecnými obchodními podmínkami. 
  • Zasláním objednávky na zboží dává zákazník souhlas s těmito VOP. 
  • Prodávající: společnost Allen, s.r.o. se sídlem ČSA 1306/3, 024 04 Kysucké Nové Mesto, IČO - 44637683, DIČ - SK2022769430. Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu v Žilině, vložka č. 50905 / L, oddíl Sro. 
  • Kupující: Fyzická nebo právnická osoba, která svou objednávkou vstoupila do obchodního vztahu s prodávajícím. 
  • Zboží: produkty, které se nacházejí v nabídce internetového obchodu Allen.

2. OBJEDNÁVANÍ ZBOŽÍ

  • Kupující si může objednat jakékoli zboží, které je v nabídce internetového obchodu Allen.
  • Zboží si může objednat korektním vyplněním objednávky na internetovém obchodě (případně si může zboží objednat emailem na adrese allen@allen.sk, telefonicky na čísle +421 903 938 300 / +421 903 777 367
  • Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o doručení objednávky do 2 pracovních dnů bude kontaktován e-mail.
  • Po potvrzení objednávky vznikne obchodní vztah mezi kupujícím a prodávajícím. Kupující se tím zavazuje za objednané a dodané zboží zaplatit celou kupní cenu, včetně přepravních nákladů, podle platných obchodních podmínek.
  • Kupující potvrzením objednávky potvrzuje pravdivost a správnost údajů.

 

Každá objednávka musí obsahovat:

  • Jméno kupujícího
  • Poštovní adresu pro doručení zboží
  • Telefonické číslo nebo email
  • Objednací kód zboží nebo přesný název zboží
  • Počet metrů, kusů z každé položky zboží
  • Datum vystavení objednávky
  • Způsob přepravy a převzetí zboží

 

Objednávka pro právnické osoby musí obsahovat:

  • IČO a DIČ společnosti
  • Kontaktní osobu a telefon
  • Fakturační adresu (pokud je jiná než adresa dodání)

 Další informace o objednávání zboží naleznete v sekci UŽITEČNÉ INFORMACE

3. PLATEBNÍ PODMÍNKY A CENA

Kupující může provést platbu za zboží způsobem:

Při převzetí zboží:

poštovní kurýr
osobně
kurýr (GLS)

  • V každé zásilce s objednaným zbožím bude přiložena faktura (daňový doklad).
  • Fakturovaný bude objednané zboží a přepravní náklady.
  • Platné ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivých položek a platí výhradně pro nákup v internetovém obchodě Allen.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen zboží.Prodávající garantuje dodání zboží za cenu, která byla uvedena v internetovém obchodě v době objednání zboží.

4. DODACÍ PODMÍNKY

  • Objednané zboží bude odesláno kupujícímu zvoleným způsobem
  • Zboží bude odesláno kupujícímu do 4 dnů od potvrzení objednávky
  • V případě, že při vybraném zboží je uvedena delší dodací lhůta, zboží bude dodáno podle tohoto termínu
  • Při blížících se velikonočních a vánočních svátků je delší dodací doba  

    Za doručení objednaného zboží prodávající účtuje přepravní náklady ve výši:
  • 180 Kč při platbě převodem předem
  • 180 Kč při zaslání na dobírku

5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Zakoupené zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 7 kalendářních dnů od převzetí zboží kupujícím.
  • Zboží musí být nepoškodený.Pri reklamaci záclony která má méně než 2.5m eura nevraciame.Doplnkové služby, které si vy objednáte - jako je obšití záclony, našití řasící stuhy
  • Za poštovné eura také nevracíme.
  • Nejpozději do 15 dnů bude částka za vrácené zboží odeslána kupujícímu na účet.

6. REKLAMACE

  • Záruční doba na zboží je 24 měsíců ode dne zakoupení.
  • Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího.
  • Pro uplatnění reklamace zboží je kupující povinen spolu s poškozeným zbožím zaslat prodávajícímu i podepsanou žádost o reklamaci, ve které uvede popis závady. Zboží vraťte obyčejným balíkem, pro uznání reklamace je nutné zaslat původní objednávku spolu s kopii daňového dokladu, na jehož základě bylo zboží nadobudnutý.
  • Adresa, na kterou vrátíte balík - Allen, s.r.o. ul. Belanského 192 Kysucké Nové Mesto 02401
  • Poštovné za balík, ve kterém jste reklamované zboží poslali, Vám vrátíme na účet, který nám napište do zasilky nebo poštovní poukázkou.
  • Reklamace je vyřešena do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží prodávajícím. Záruční doba na zboží zaniká v případech, že k chybě došlo nesprávným zacházením s výrobkem, mechanickým poškozením, provozem v nevhodných podmínkách nebo neoprávněným zásahem do výrobku.

7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Kompletní informace o ochraně osobních údajů naleznete v sekci: Ochrana osobních údajů